Sider

onsdag 8. desember 2010

I dag har vi hatt åpent lager....

….og det var så kjekt å se dere som stakk innom i snøværet....

Siden jeg fortasatt er en fersking innen Mossi Suss, så endrer jeg stadig vekk hva som er mitt favorittprodukt. Og i dag ble jeg på bergtatt på nytt av dette nydelige hanklet som vi har til babyer.

Dette bilde ligger ute på nettbutikken vår. Bildet er kjempeherligt og babyen er noe av det skjønneste…. Men selve hanklet kommer liksom ikke så bra fram på dette bilde….synes jeg. Og derfor vil jeg vise litt mer av dette produktet….det er nemmelig noe av det herligste babyhankle jeg har sett.

Her står den flotte teksten vår….

005

009

Hele teksten finner du her i et tidligere innlegg  på bloggen.

 

012

Dyrene våres er selvfølgelig også med…

 

011

Og kvaliteten er i beste Mossi Suss hankle kvalitet. Akkurat slik som vi ønsker at våre hankleprodukter skal være. Og akkurat slik som vi også i framtiden vil tilby våre kunder.

 

Se her:

020  022

-i en flott gaveeske ligger hankle innpakket i….og prisen er kr. 299,-

Nydelig gave til en nyfødt baby.

 

Ønsker alle som er innom en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar