Sider

tirsdag 23. november 2010

Julegaver

Mange har sikkert begynt.... noen er nok allerede ferdige, jeg derimot skal sette meg ned nå å skrive en listen...

Det gjelder Julegavelisten. Det skal jo være en glede å forberede seg til jul...pynte, bake,  kjøpe julegaver og alt det andre som følger med julehøytiden. Men man kan jo bli stresset av mindre bare ved å tenke på alt som skal gjøres...

Så i år har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal tillate meg selv å bli stresset av førjulsforberedelsene. Jeg skal kose meg underveis. Det kan fort innebære at det ikke blir baket 7 kakesorter i dette huset i år, men kanskje bare 4. Og det skal være 4 fantastiske deilige kaker som skal bakes i ro og mak sammen med barna:) Det er hva jeg kaller julegleder, i førjulstiden!! 

Men nå er det altså først julegavene som skal planlegges og kjøpes inn....og jeg GLEDER MEG!!!

Kosedress 299,-


I vår nettbutikk finner du julegavetips til noen du er glad i. 
Vi sender varer ut i hele landet mot en fast frakt på kr. 79,- uavhengig av hvor mye du bestiller.
Ha en fin juleforberedelsestid alle sammen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar