Sider

onsdag 1. september 2010

TUSEN TAKK!!!

..til alle dere som tok veien til lageret vårt i dag i Austigard 33!



Helt utrolig kjekt at sååå mange fant veien, og hadde lyst til å komme å se på varene til Mossi Suss.
Knall koselig å møte og treffe mennesker som allerede var fans av Mossi Suss på facebook.



Siden jeg av den litt nyfikne typen, hadde jeg en aldri så liten uhøytidelig markedsundersøkelse på  kundene som var innom i dag.
Jeg undret meg over hvor alle disse menneskene kom fra...?? Når du har en åpning som vi hadde i dag, så håper en jo selvfølgelig på at det skal komme noen mennesker. Og for at det skal komme noen potensielle kunder, så er det jo naturlig at en bruker forskjellige medier for å nå ut til kundene.



Det uhøytidlige resultat var faktisks litt overraskende for meg.
Hele 95% av de som besøkte vårt lager i dag var der av en og samme grunn, nemelig .....via FACEBOOK.
Utrolig, men helt sant!!!!

Velkommen skal dere være igjen, hver og en av dere. Kjempekoselig å hilse på!
Og til dere andre der ute...www.mossisuss.com 

Nå venter jeg spent på et innlegg fra Spania! Hvordan det går med Idun og hennes familie. De holder på å finne seg til rette i Spania, med hus, jobb og skole.

2 kommentarer:

  1. Hei fikk dessverre ikke være med på nyåpningen på Åkra. Kommer dere til å ha faste opningstider fremover?

    SvarSlett
  2. Det er plan å ha åpent hver onsdag framover. Men skulle ikke dette passe, så er det bare å ta en telefon, så kan vi avtale en annen dag:)

    SvarSlett